Carmen-in-thailand-en-indochina.reismee.nl

Feels like living a dream!

Even een kort berichtje... Ik heb ondertussen al 2 duikcursussen afgerond. Om precies te zijn mijn 'Advanced Open Water' en 'Emergency First Responder' (EFR). Bij de eerste heb ik onder andere een diepte duik gemaakt tot wel 30 meter en een nachtduik! Dit was super vet! En bij de EFR heb ik geleerd om in gevallen van nood te handelen, EHBO toe te passen en ben ik nu opgeleid om mensen te reanimeren. Morgen ga ik starten met de 'Rescue Diver' cursus. Ik voel me hier echt geweldig, ben omringd door leuke lieve mensen, kan lekker duiken en het is ontzettend relaxt hier. Gisteren ben ik met 2 meiden naar de Full Moon party geweest. We kwamen daar 's middags aan en hadden vanochtend om 08.30 de boot terug. Om het even kort samen te vatten: we hebben vele buckets op, zaten na een tijdje onder de neon-verf beschilderingen, hebben vele vuurshows gezien en gedanst op de vetste muziek! Nu ben ik na een avond doorhalen, zoals te verwachten, ontzettend moe en heb ik dan ook lekker een dagje om bij te komen.

Voor degene die willen bellen/smsen, ik heb mijn oude Thaise nummer weer in gebruik. Voor het gemak hier nog maar een keer: +66 855980122. Met een vaste telefoon kun je mij voor 2 cent/minuut bellen via Hallo Buitenland. Bel dan eerst naar 0900 0580 en wacht de welkomsboodschap af. Toets dan het volledige nummer in en sluit af met een hekje.

Liefs xx

Reacties

Reacties

Roos

Wat ontzettend tof! Geniet ervan! dikke zoen

petra

geniet ervan super dat het zo leuk is, liefs petra

Hester

Ha meis! echt gaaf weer allemaal! :D
Ga je echt snel bellen!
Dikke kus!

Josine

Carmen door jouw verhalen wil ik ook reizen!
Super allemaal!!!!

Sophie

hey Carmen,

Tijdje niets van me laten horen, maar volg je verhalen trouw. wat een belevenissen. Vet dat je zo veel aan duiken bent! ik vind dat ook echt het einde. Ik heb ook mn rescue diver...dat is echt een leuke cursus. heel veel plezier!! geniet ervan!!
xxx

Kelly

He Meissie,

Super om te horen dat je nu ff lekker kunt relaxen.
Ik had ook wel naar de Full Moon party gewilt!!

Ik tel de dagen stiekem al af. ;)

Geniet er van!!

Dikke kus

Sandy

Hey lieve Carmen!
Goed om te horen! Geniet ervan! Denk niet teveel aan thuis, want dat kan over een maandje meer dan genoeg! :) Tot snel!!

Gr Sandy

Tante Riet.

Hai Carmen,Weer je verhaal met belangstelling gelezen en vernomen dat je even relaxed van al die belevenissen en fijn aan het duiken bent(niks voor mij trouwens) maar geniet nog maar even want ik heb begrepen dat je eind van de maand weer terug komt. Nou het wordt tijd tenminste dat vindt je moeder ook.Heel veel liefs en knuffels en tot gauw!! groetjes tante Riet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!